piatok 14. apríla 2017

Útecha austrálskeho leta - keď cvrček priniesol nádej a svetlo

Nie že by to bolo medzi mojimi myšlienkami. Bola to moja jediná myšlienka.

som si to opäť v posledných dňoch. Bývam v Paríži, neďaleko od tej časti, ktorá zlí a blázni pokúsil premeniť na bitúnku. Vzhľadom k tomu, novinky valcované a mýta namontovaná, smútok nastaviť ako nejaké nové a trvalé choroby. Rýchlo som sa naučil, aby sa zabránilo obrázky z plôch, ktoré by mohli byť ťažko nesú. Takmer všetci tak mladí a znepokojujúco, dismayingly krásne. Tváre plné budúcnosti, takmer absurdné sľub.

žila tri desaťročia tohto druhu barbarstvo v Belfaste, vedel som, aby usilovať o nejakú drobnú útechu, nejaké rozptýlenie.Tak som urobil presne to, čo som urobil na dlhé prebdenej noci po útoku Charlie Hebdo - Zapol som kriket.

nechal som si, že smiešne austrálsky svit umyť nado mnou. Počúval som bolestivo zlý žartovanie z připomínkových DJs Channel Nine. Díval som sa David Warner pokračovať na 244 a čaká na to, aby hromadiť nejaké absurdné Strato-skóre, ktoré by sa cítim ako chlapec znova. Snažil som sa veľmi ťažko nepáči Warner. Dal som to moje najlepšie strelec. Ale táto bytosť kriket, teraz ho zbožňujú. Ako sa dalo očakávať, bol z deviatich behy neskôr.

Rovnako ako som bol po januárovom hrôzou, bol som ohromený tým mimoriadne šťastie, že to jasné, ale túžobne šport môže priniesť. Jej krása brala dych.Nie na chvíľu som zabudol na to, čo sa stalo. Každú chvíľu by som ísť do okna a pozerať sa na vychladnutú a nepozorovanú Paríž. Počula som príležitostné sirény a upokojujúce usmievanie vrtuľníka (zvuk, ktorý mi pomohol spa� � ako dieťa). Ulice boli prázdne ľudí. Bdelé svetlá v okne bytu hovorili o bezbariérovej bdelosti. Premýšľal som, akú útechu hľadali moji susedia.

Je príliš jednoduché povedať, že kriket sa zdal byť opakom toho, čo sa stalo v mojom meste pred pár hodinami. Akákoľvek konštruktívna, život-milujúca ľudská činnosť je opakom tejto zúfalskej hanby a opakom jej ubohých praktizujúcich, hrdých nepriateľov zábavy a futbalu, mladosti a krásy.Kriket je, však, jeho opak. Vzhľadom k tomu, kriket, pre všetky svoje truchlivé nostalgie, je nevyhnutné komická šport. Kriket je komédia v najširšom slova zmysle.

Je to nezmyselné prenasledovanie. Na nižších úrovniach, to je letná, mladistvý hra, ktorá môžu hrať skoro-Vetchý (a hral príliš dobre). Vášnivý over-jedáci sú absolútne vítanou a často obdivovaný - môže niekto skutočne tvrdiť, že Inzamam Ul-Haq alebo David Boon by bol tak dôkladne rado, keby bo l štíhly? Muži hrajú so ženami vo stieracích hier bez mihnutia oka. Chlapci hrať s mužmi. Začiatočníkov a veteránov šťastne spájajú.Ale väčšina bezkonkurenčne, kriket je jedným športom na planéte, ktorá víta s potešením, tí, ktorí sú jednoducho nie je dobré na hranie.

Všetci sme boli v tímoch zostavených z celkových Duffers. Nevadí, že nie je schopný misy alebo bat, že sme hrali v Elevens zásobené ľudia, ktorí nemohli zohnúť. Všetci sa odrazil v smene 30. všetci von, alebo s ktorými sa stretávajú nahadzovačovi, ktorí odvolali v zriedkavých prípadoch narazí na reze časť ihrisku. Hrozné krikete sú neviazane hrdí na to, ako zlé sú, ako by sa jednalo víťazný výsledok nejakej božskej experimentu nešikovnosť. Bad kriket je bratstvo, sesterstvo z potácející a nešťastné. Sú duše v hre.Jej básnici a veštci.

a ako diváci hornej letovej krikete, my uložíme že triumfálne ľudský étos na vynikajúcich zahraničných športovcov. Beda slávny hráč kriketu, ktorý sa zdá, aby sa sám seba príliš vážne. diskurz hráčov je teraz mediálne štúdie mantra profesionality a prípravy. Tá vec otvory kriket ľudia rigidné. To všetkými prostriedkami, ale rovnako ako zákony a klobásy, nechceme vidieť, ako sa to robí. Predstierať, že ste sa dostali svoj set s hroznou opicu. Povedzme, že váš matchwinning hat-trick sa stalo len preto, že ste boli zúfalí na záchod.

Je pozoruhodné, že áno, že existuje tak málo nenávidenej krikete. Mnohé z nich sú posmievali a posmievali ale málo nenávidel spôsob, akým môže byť futbalisti.Vzhľadom k tomu, na rozdiel od iných športov, kriket nie je moc dobrý v nenávisti. To nemá žiadnu skutočnú tmu. Šport, ktorý sa zastaví na zlom svetle nemôžu skutočne zhromaždiť toľko murkiness. A to je tiež možno preto, že kriket je krehká a slabnúci krása, polotrvalé na prahu nej akého dlho očakávaný vyhynutia.

V ten večer v Paríži, hlboko nešťastný, ale ako prikovaný, spomenul som tešiť optimizmus tejto hlúpe, komplikované klenot hry, tak osvetlená pozoruhodnými fanúšikov a svojimi obrími spisovateľov. Ja neviem, či tam môže byť skutočná útecha tvárou v tvár takejto straty a také nepriateľstvo. Ale ako som ten večer napísal, bolo to ako život, ktorý kriket, život je dôkladne a veselo žila. Je mi priniesol nezabudnuteľný svetlo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára